Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlás folyamata

Webáruház felülete

A Hazai Market webáruház termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Vásárlók számára.

Szállítási idősáv kiválasztása

Kérjük első lépésként válassza ki az Ön számára megfelelő "Szállítási idősávot". Lehetőség szerint a vásárlás megkezdése előtt tegye meg az idősáv kiválasztását, de ha esetleg elmarad a kosár véglegesítése előtt még megteheti a kosár menüből az idősáv választása gombra kattintva. 

A termék kiválasztása, vásárlás megkezdése

Vásárlónak lehetősége van a webáruházban a terméket böngészni, illetve a kereső mezőt kitöltve az általa megvásárolni kívánt termékre név vagy típus szerint rákeresni.

A „Termék kategóriák” menüpontban kategóriákra bontva (pl. zöldség, gyümölcs, pékáru és sütemények stb.) jelennek meg a termékek és a kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája megjelenik. A Vásárló a termékek nevére kattintva tájékozódhat a termék jellemzőiről, áráról.

Vásárlási szándéka esetén a mennyiség megadása után a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.

Kosár gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, - különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre-, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A rendelés végösszege csak tájékoztató jellegű, a mérést igénylő termékek pontos súlyát és árát csak az összekészítés során tudjuk pontosan meghatározni, de ez a feltüntetett ártól csak minimális eltérést okozhat le vagy felfelé egyaránt.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra.

Három lehetőség közül választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • regisztráció nélkül szeretne vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.


A következő lépésben válassza ki szállítási módot:

  • Házhozszállítás Cegléd
  • Házhozszállítás Ceglédbercel
  • Házhozszállítás Törtel
  • Házhozszállítás Csemő-Nyársapát
  • Házhozszállítás Tápiószőlős-Újszilvás

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • Készpénzes fizetés - csomag átvételekor
  • Bankkártyás fizetés - csomag átvételekor
  • Banki átutalás - kiszállítást megelőzően
  • Bankkártyás fizetés - kiszállítást megelőzően

 Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási és az esetleges készpénz kezelési költségeket. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a „Szállítási és Fizetési módok” leírásban is megtalálható.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása legkésőbb 48 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli (rendelési tételek, mennyiségek) hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről email-es visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus email-t kap a rendelés beérkezéséről.

Fizetési feltételek

A rendelés feldolgozásáról (termékek összekészítése) a kiszállítást megelőzően egy e-mailben tájékoztatjuk, mely tartalmazza az összecsomagolt termékek listáját és a véglegesített vásárlási értéket és kiküldésre kerül az elektronikus számla is. A levél tartalmazni fogja a választott fizetési módot és a fizetendő összeg kiegyenlítésével kapcsolatos teendőket is.

Amennyiben előreutalással vagy bankkártyás fizetési szolgáltatáson keresztül szeretne előre fizetni, kérjük minden esetben várja meg az elkészült számlát. A kiszállítás napján e-mailben értesítjük a pontos utalandó/fizetendő összegről, a kosár tartalma alapján NE indítson utalást/fizetést, csak az e-mailben megkapott számla után.

Az átvételkor történő fizetés esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben (pénzkezelési díjat számolunk fel) vagy bankkártyával (nincs külön díj felszámítás) a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása saját autóinkkal történik. A webáruházunkban megrendelt terméket a rendelés megkezdése vagy véglegesítése előtt megadott szállítási idősáv (a kiválasztott nap és idő intervallum) szerint szállítjuk ki. Az időpont változtatási kérelmét a webáruház felületén feltüntetett telefonszámon jelezheti az előzőleg kiválasztott idő intervallum előtt  minimum 2 órával. Időpont módosítási kérelem esetén csak egy későbbi időpontot tudunk elfogadni, hamarabbit nem! 

Kollégáink a termékek összekészítése és a kiszállítás során is a kialakított minőségbiztonsági, HACCP rendszerünk szerint végzik munkájukat. Fontos feladat számunkra a hűtést igénylő termékek minőségének megőrzése, ezért ezeket a hűtést nem igénylő áruktól elkülönítve, hűtőboxban szállítjuk ki, ügyelve arra, hogy a frissességüket megőrizve tudjuk átadni a megrendelőnek. A vegyi árukat és a földes árukat (zöldség) külön csomagolással látjuk el, hogy véletlenül se történjen meg az élelmiszerek szennyeződése. A megrendelt termékek összekészítését és a szállítást végző kollégáink is gumikesztyűt és maszkot viselnek ezzel is növelve a biztonságot, ami a jelen helyzetben nagyon fontos.

Szállítási díjak:

Szállítási díjakra vonatkozó tájékoztató a „Szállítási és Fizetési módok” leírásban megtalálható, az abban foglaltak az irányadóak.

A szállítástól elállás, termék visszaküldése

A szállítástól elállás és a termék visszaküldésére vonatkozóan az Általános szerződési feltételek 7. Vásárlástól való elállás pontjában foglaltak az irányadóak!

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a termékeket a készletbe visszavezetjük.

Megrendelés módosítása, törlése

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése módosítására, törlésére elektronikus úton ügyfélszolgálaton keresztül, de a kiszállítás napján a felesleges többletköltség elkerülése végett csak telefonos jelzést tudunk elfogadni.

Helyettesítő termék

Az adott napon készlettel nem redelkező ("beszerzés alatt" státuszú) termékek is megrendelhetőek! Amennyiben a megrendelt terméket rajtunk kívül álló okok miatt nem tudjuk biztosítani a kért szállítási időpontig, helyettesítő terméket ajánlunk fel e-mail vagy telefonos megkeresés útján. A helyettesítő termékek kiszállítása csak a megrendelő jóváhagyása esetén történik meg.